LLEGUMS AMB RECEPTES DIFERENTS!!!
LLEGUMS AMB RECEPTES DIFERENTS!!!

Els llegums son un aliment bàsic per a totes les cultures desde fa segles.

Sabem la necessitat de que formin part de la nostra alimentació però sovint tenim un ventall petit de receptes per cuinar i fer-los llaminers a la nostra família.

Hem sentit parlar de que son una font important de proteïnes, però, poden els llegums substituir la proteïna animal en uns quants àpats setmanals?

50,00€ Inscriure'm
CUINA PER LA SALUT DE LA TIROIDE
CUINA PER LA SALUT DE LA TIROIDE

Quan la funcionalitat de la tiroide es veu afectada l’alimentació unida al tractament mèdic adequat, pot ser de gran ajuda a l’hora de frenar l’avanç de la malaltia i afavorir la recuperació.

90,00€ Inscriure'm
ALIMENTACIÓ I CÀNCER
ALIMENTACIÓ I CÀNCER

El càncer és principalment una malaltia ambiental: l’herència genètica per si sola no és suficient perquè la malaltia es desenvolupi i progressi, sinó que calen altres factors relacionats amb l’estil de vida, entre els quals l’alimentació constitueix un dels elements clau. La bona notícia és que una dieta equilibrada i nutritiva pot proporcionar a l’organisme les eines necessàries per mantenir-se sa, defensar-se de manera eficaç en cas d’una possible amenaça i reduir d’una manera significativa el risc de desenvolupar un càncer. En una paraula, cuidar el terreny intern amb una dieta adequada i uns hàbits saludables és la base de tota estratègia per prevenir l’aparició i desenvolupament d’un tumor o evitar una recaiguda.

220,00€ Inscriure'm
CUINEM ALIMENTS PREBIÒTICS
CUINEM ALIMENTS PREBIÒTICS

Receptes per alimentar i mantenir la microbiota sana i forta

Mantenir una bona flora intestinal és clau no només per a la salut digestiva, sinó per a tot el que se’n deriva: sistema immune fort, prevenció d’al·lèrgies i intoleràncies, digestions i assimilació eficaces, salut hormonal, benestar emocional i mental, son reparador, energia i vitalitat… i un pes ideal. Però una bona salut intestinal no s’aconsegueix a força de suplements o prenent només aliments probiòtics de tant en tant, sinó principalment amb el consum d’aliments rics en prebiòtics, és a dir aliments d’origen vegetal que contenen fibres no digeribles per l’ésser humà i de les quals es nodreixen els microorganismes beneficiosos que viuen al còlon, principalment lactobacils i bifidobacteris.

75,00€ Inscriure'm